Medewerker Backoffice

Medewerker Backoffice

Aangenaam!
Wij zijn AGIN Pranger. Een incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoor met 4 kantoren en een gezellige groep collega’s met allemaal hetzelfde doel. Samenwerken om vorderingen te innen voor onze opdrachtgevers. We werken in een boeiende branche waar geen dag hetzelfde is. We hebben een gevarieerde opdrachtgeversportefeuille waarin we telkens worden uitgedaagd om doormiddel van creatieve oplossingen, strategisch en commercieel inzicht het beste resultaat te behalen. Dit uiteraard allemaal binnen de juridische kaders. Dus zoek je een uitdaging? Die hebben wij wel!
Noem ons no nonsense, nuchter, maar wat ons typeert is ons enthousiasme om vorderingen te innen voor onze opdrachtgevers. Dat doen we door kwaliteit te leveren, successen te behalen en verwachtingen van opdrachtgevers te overtreffen!

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een nieuwe collega die net zo enthousiast is om voor onze klanten geld te incasseren (direct/indirect) als wij dat zijn. Niets is vervelender voor onze klanten dan wanneer zij niet betaald krijgen voor de door hun geleverde producten of diensten. Samen met alle collega’s van AGIN Pranger zie jij het als je grootste uitdaging om het geld toch geïncasseerd te krijgen. Jij hebt hierin een belangrijke rol! Als Medewerker Backoffice ben je een duizendpoot, maar dan met twee handen en twee voeten, met een focus op het ontzorgen van je collega’s. Dit doe je bijvoorbeeld door het behandelen van het inkomende telefoonverkeer (tweede lijn en bij afwezigheid Front Office Medewerker de eerste lijn), de e-mail en de in- en uitgaande post. Ook beheer je het archief en zorg je ervoor dat deze altijd up-to-date is. De administratie? Daar voel jij je thuis in! Jij zorgt dat alles op rolletjes loopt en correct is verwerkt. Kortom: jij faciliteert in allerlei voorkomende werkzaamheden.

Wat vragen wij van jou?
· Je hebt (minimaal) een MBO-3 opleiding in de richting van administratief/secretarieel afgerond of bent deze aan het afronden;
· Flexibiliteit, focus en stressbestendigheid. Ook behoort plannen & organiseren tot je kwaliteiten;
· Nauwkeurigheid en uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
Je achtergrond of opleiding speelt wel mee, maar veel belangrijker is het enthousiasme voor de functie en je vaardigheden!

Wat bieden wij jou?
Wij bieden jou een overeenkomst voor 40 uur. Je wordt beloond conform het AGIN Pranger salarisgebouw, ontvangt 8% vakantietoeslag, een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer indien je buiten een straal van 10 kilometer woont, een goede pensioenregeling en een winstdelingsregeling. Daarnaast ontvang je vakantiedagen op basis van onze secundaire arbeidsvoorwaarden.
In welke functie je ook start, er wordt altijd met een goed inwerkprogramma in je geïnvesteerd om je alles te leren! Als organisatie zijn we continu in beweging, dat houdt in dat je juridische kennis elke dag vergroot wordt. Een prettige werksfeer vinden wij heel belangrijk, onze leuke bedrijfsfeesten en gezellige barbecues wil je daarom niet missen!

Interesse?
Wil je meer weten voordat je gaat solliciteren? We vertellen je er graag meer over! Je kunt ons bellen op 088-123 4 123.
Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV via bijgaande sollicitatiebutton of per mail ter attentie van Anouk Stoffers.
Er dient een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) afgegeven te worden. Een test en een referentiecheck kunnen onderdeel uit maken van de selectieprocedure.