U heeft een schuld

U heeft een schuld

Heeft u van ons een aanmaning ontvangen of heeft u een gerechtsdeurwaarder op bezoek gehad?

Voorkom verdere verhoging van de vordering en betaal nu eenvoudig via iDEAL.

Betalen met iDEAL

Er zijn soms redenen dat u niet alles kunt voldoen

Als u de vordering niet in zijn geheel ineens kunt voldoen, is er wellicht een mogelijkheid om de vordering in delen te betalen. Via onderstaande button kunt u aan ons kantoor een verzoek doen om de vordering in delen te betalen. U krijgt na het indienen van de aanvraag  zo spoedig mogelijk bericht van ons.

Betaalregeling aanvragen

Voorkom extra kosten

Voorkom extra kosten

Voorkom extra rente

Voorkom extra rente

Veilig & eenvoudig via iDEAL

Veilig & eenvoudig via iDEAL

Vraag hier uw betaalregeling aan.

Wij beoordelen of er in uw situatie de mogelijkheid bestaat om de vordering in gedeelten te mogen betalen.

Aan de slag

Veel gestelde vragen en antwoorden

Ik ben toegelaten tot de WSNP of failiet verklaard en kan niets meer betalen. Wat moet ik doen?

Laat in geval van de WSNP uw bewindvoerder en in geval van faillissement uw curator direct een brief sturen naar ons kantoor.

Ik heb mij aangemeld voor schuldhulp en kan niets meer betalen. Wat moet ik doen?

Laat de schuldhulpinstelling direct een brief sturen naar ons kantoor. Het is afhankelijk van onze opdrachtgever of, en zo ja hoe, de zaak wordt vervolgd.

Ik heb bezwaar gemaakt bij uw kantoor, maar nog geen antwoord ontvangen. Wanneer hoor ik iets?

Of u iets hoort hangt af van de situatie. Het kan zijn dat bezwaar geen zin meer heeft omdat de rechter al heeft beslist. Wellicht kan een advocaat nog iets voor u doen. Het kan ook zijn dat onze opdrachtgever in het verleden al heeft gereageerd op uw bezwaar en de zaak nu laat vervolgen door ons kantoor. In dat geval wordt de zaak vervolgd zoals beschreven in onze laatste brief/exploot. Het is ook mogelijk dat wij nog geen informatie van onze opdrachtgever hebben ontvangen. Dan krijgt u enkele werkdagen nadat wij de informatie ontvangen bericht van ons.

Ik heb van de opdrachtgever al uitstel gekregen of met hem een betalingsregeling getroffen. Wat gebeurt er nu verder?

Pas nadat wij instructies van onze opdrachtgever ontvangen, wordt de zaak aangehouden of stopgezet.