Incassospecialist

Incassospecialist voor onze vestigingen in Assen, Apeldoorn en Heerenveen

Aangenaam!

Wij zijn AGIN Pranger. Een incasso- en gerechtsdeurwaarderskantoor met 3 kantoren en een gezellige groep collega’s met allemaal hetzelfde doel. Samenwerken om vorderingen te innen voor onze opdrachtgevers. We werken in een boeiende branche waar geen dag hetzelfde is. We hebben een gevarieerde opdrachtgeversportefeuille waarin we telkens worden uitgedaagd om doormiddel van creatieve oplossingen, strategisch en commercieel inzicht het beste resultaat te behalen. Dit uiteraard allemaal binnen de juridische kaders. Dus zoek je een uitdaging? Die hebben wij wel!

Noem ons no nonsense, nuchter, maar wat ons typeert is ons enthousiasme om vorderingen te innen voor onze opdrachtgevers. Dat doen we door kwaliteit te leveren, successen te behalen en verwachtingen van opdrachtgevers te overtreffen!

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een nieuwe collega die net zo enthousiast is om voor onze klanten geld te incasseren als wij dat zijn. Niets is vervelender voor onze klanten dan wanneer zij niet betaald krijgen voor de door hun geleverde producten of diensten. Samen met alle collega’s van AGIN Pranger zie jij het als je grootste uitdaging om het geld toch geïncasseerd te krijgen. Jij hebt hierin een belangrijke rol!

Wat ga je doen?

Als Incassospecialist beheer je verschillende portefeuilles en verzorg je de incasso van vorderingen van A tot en met Z. Dit doe je door onder andere de wensen van de opdrachtgever te vertalen naar de mogelijkheden van de debiteur, het verwerken van informatie uit verschillende bronnen en het hebben van (telefonisch) contact. In deze functie werk je nauw samen met je collega Assistent Incassospecialist, die in opdracht van jou de administratieve handelingen ten aanzien van de portefeuilles verwerkt. Ook ben je het aanspreekpunt voor vragen van collega’s, zoals Gerechtsdeurwaarders, omtrent de inhoud van de portefeuilles. Een werkdag vliegt voorbij!

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een juridische HBO-opleiding afgerond of bent deze aan het volgen/afronden, relevante werkervaring is een pre;
  • Flexibiliteit, focus en resultaatgerichtheid behoren tot jouw kwaliteiten. Ook straal je zelfvertrouwen uit en ben je kritisch;
  • Je hebt ervaring met het voeren van telefonische gesprekken;
  • Je bent nauwkeurig en beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden. Beheers je naast Nederlands ook Duits, Engels of een andere taal? Dan is dit een mooie aanvulling!

Wat bieden wij jou?

Wij bieden jou een overeenkomst voor 40 uur (parttime in overleg mogelijk, min. 24 uur). Je ontvangt een marktconform salaris, vakantietoeslag, eventueel een reiskostenvergoeding, een goede pensioenregeling en een winstdelingsregeling. Daarnaast ontvang je 27 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.

In welke functie je ook start, er wordt altijd met een goed inwerkprogramma in je geïnvesteerd om je alles te leren! Als organisatie zijn we continu in beweging, dat houdt in dat je juridische kennis elke dag vergroot wordt. Een prettige werksfeer vinden wij heel belangrijk, onze leuke bedrijfsfeesten en gezellige barbecues wil je daarom niet missen!

Interesse?

Wil je meer weten voordat je gaat solliciteren? We vertellen je er graag meer over! Je kunt ons bellen op 088-123 4 123. Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV via bijgaande sollicitatiebutton of per mail ter attentie van Anouk Stoffers.

Er dient een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) afgegeven te worden. Een assessment en een referentiecheck kunnen onderdeel uit maken van de selectieprocedure.

 

 

Online sollicitatie




*verplichte velden